İYİ Kİ

Son yılların popüler konusu, affetmek. Bir çok psikoloğun, yaşam koçunun, internet alemlerinde konuşan bir sürü kişinin bahsettiği "affet kötü duygularından kurtul" meselesinden bahsediyorum!


Aslında; bunlara inanmıyor, üstelik affetmenin bir işe yaramadığını biliyordum. Ancak bilime güvenen biri olarak bilirkişilerin(!) veya bu işlerin uzmanlarının dediklerine kulak vereyim, demiştim. Onların dediklerine göre; affetmek kişiyi rahatlatırmış, affetmek kişiyi hafifletirmiş. Kötü duygular bireye yük yaparmış. Affedip , yolumuza devam edince iyi oluyormuş. Bu lafları dikkate alarak, birini affetmiştim.

Ancak affettiğin varlığın, insan olması veya çaba göstermesi gerekiyormuş.:/


Ya da bana bir ders lazımmış. Veya gereksizleri affetmenin bir işe yaramadığını bizzat   tecrübe etmem gerekiyormuş.


Burası gerçekmiş! 

Ders aldım, tecrübe ettim ayrıca yanlış yaptım yani yanıldım.....


Ne yazık ki, bu duruma uygunda konuşuyor bu uzmanlar. :/

Hata yapmak da insana tecrübe kazandırıyor diyor bu kişiler. :D


Ağzımı bozarak, kötü kötü küfür etmek istiyorum, terbiyem müsaade etmiyor, küfür edemiyorum.




Neye inanacağımı şaşırıyorum. Neyse ki imdadıma astrologlar yetişiyor ve  bu aralar gökyüzünün karışık olduğunu söylüyorlar.


Gökyüzünde; güneş tutulması(30 Nisan 2022), ay tutulması(16 Mayıs 2022) ve Merkür gerilemesi(10 Mayıs - 03 Haziran 2022 arası) olduğunu anlatıyorlar. :/ 

Yaşananları bunlara bağlıyorlar. Onlara güvenmek istiyorum ve şimdilerde astrologların yazdığı, şöyle yazılarla karşılaşıyorum.  Mesela biri;


"Yaşananları, zor, sarsıcı veya yıkıcı olarak algılamamızın sebebi yaşantımızdaki eksiklikleri, fazlalıkları veya olması gerekenleri görmezden gelmemiz kaynaklıdır. Yaşananlar yıkıcı gibi görünse de belli bir süre sonra baktığımızda bizi dönüştüren, yenileyen, temizleyen ve özgürleştiren olaylardır. " diyor...


Hatta bir başkası;

"Arınma zamanı, siz elinizden geleni yaptınız. Daha fazlasını yapamazdınız. Değişeceğine inansaydınız olurdu. Çıkılan her yol bitebilir. "diyor..


Bir diğeri de;

"Ruhun gelişmesi için iyi/köyü, tatlı/acı derslere ihtiyaç var. Yaşananları böyle adlandıran bizleriz. Kimin ve hangi olayın neye sebep olduğunu nereden bileceksin? Bugünkü duyguyla iyi/kötü acı diyorsun da ya sonra?

İyi ki diyeceksin, neye sebep olduğunu göreceksin. Her bitiş  yeni bir başlangıç! Bütün negatifliklerle , çürümüş bitmişliklerle vedalaş!

Vedalaş ki yeni yolun açılsın."


Diyor..


Madem öyle bundan sonra görelim. 

Yeni yolum açılsın. Ardıma değil ileriye bakıyorum. Negatifliklerle ve toksik insanlarla vedalaşıyorum. Her zaman "iyi ki" demeyi diliyorum.

(Amin) :)))





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAHYA EFENDİ TÜRBESİ'NİN GİZEMİ!

KRAKOW

SOSYAL KELEBEK KİMDİR?