YIL SONU BİLANÇOSU

Her sene olduğu gibi benim için aralık ayının son günleri, bir yılın değerlendirmesini yapmak ve yıl sonu yazısını yazmak  demektir.;))   Biten yılın bana neler kattığı, benden neler götürdüğü, bana neler öğrettiği üzerine bir yazıyı yazmanın zamanı demektir.. Geleneği bozmayarak 2019 yılının getirdikleri ve götürdüklerini ayrıca yeni yıldan neler beklediğimi de yazmak istiyorum. ;))


-2019 genel olarak benim için, sakin bir yıldı. En azından geçmiş dört beş yıldır yaşadığım olaylardan sonra gürültü patırtı olmadan, dingin ve durgun bir yıldı. Ancak bu serzenişim, sitemim yanlış anlaşılmasın bu durumdan ben, çok memnun kaldım.  Bu  sayede 2019 yılında içime dönerek yaralarımı, acılarımı, üzüntülerimi iyileştirmeye fırsat buldum. Kendi içime dönük yaşamayı seçerek yaralarımın kabuk bağlamasını sonra da iyileşmesini izleyerek geçirdim. Tabi insanın yaraları iyileşiyor ama izleri ölene kadar kalıyor o da ayrı bir konu. :(( Bu yüzden maneviyata yönelmek, bana çok iyi geldi. Anlayacağınız  2019 yılı sakinleşip, beni aşağıya çekenleri de etrafımdan eleyince, kafamı dinleme yılı oldu:))  En önemlisi de yüklerden kurtularak hafifleme yılı oldu..:))


-2019 benim için sanatla dolu bir yıldı. Kendimi bilgi anlamında geliştirdim, dönüştürdüm. Nerede bir sanat faaliyeti varsa orada olmaya çalıştım. İnsanların ne yaptıklarıyla değil gözlem ve öğrenme yoluyla kendimi zenginleştirdim. Milletin arkasından konuşacağıma dağarcığıma yeni şeyler katmaya, kendimi eğitmeye uğraştım.

-2019 yılının yaz aylarında keşfettiğim, meditasyon sayesinde, bana yanlış yapanları, beni üzenleri, beni kıranları ve kızgın olduklarımı, bu sene affetme senesiydi. Affetmek derken yanlış anlaşılmasın, o insanları tekrar hayatıma almak değil bu anlattığım. Bana yük olan, onlara karşı hissettiğim kötü duygulardan  arınmak demek istiyorum. Ayrıca bu affetmenin, öfke, kin ,kızgınlık, suçluluk gibi negatif duyguları artık taşımamak olarak algılanması da daha doğru olur. Çünkü bana yanlış yapanları affederek o kötü duygulardan temizlendim, rahatladım ve hafifledim. Buraya da yazıyorum bana yanlış yapanlar; sizi affettim. :))





-2019 yılında; bir iki tane yurt içinde görmek istediğimiz yerlere seyahat etme fırsatımız da oldu. Mesela, hep gitmek istediğim Nemrut Dağı'na çıktık. Yeni yerler gördük, yeni yemekler tattık kısa kısa ama çok güzel seyahatler yaptık. Eğitici ve öğretici seyahatlerdi. Gittik, gördük ve sağ salim evimize döndük. :))))

-2019 yılında heyecanla ve sabırsızlıkla beklediğim, en güzel haber de, güzel kızımın üniversiteden mezun olmasıydı. Şükürler olsun ki rabbime  artık bir ''mühendis'' annesiyim.:))  Güzel kızım artık öz güvenli, meslek sahibi bir genç kadın olarak iş hayatına atıldı. Yeni senede; iş hayatında iyi yöneticilerle karşılaşmasını, şansının, bahtının hep açık olmasını diliyorum. Hızır her zaman yanında hazır, her şey istediği gibi olsun. (Amin).  :)))


- Tabi ki 2019 yılında ters giden şeyler de oldu ama birlik ve beraberlik içinde ailece üstesinden geldik. Bu ufak tefek münasebetsiz olaylar moralimizi bozmadı. Aksine yolumuza devam etmemizi ve daha da güçlenmemizi sağladı. ;))


Uzun lafın kısası, hiçte fena bir yıl olmadı 2019  :))






2020 yılının dileklerine gelince; her zaman ki gibi ben dileyeceğim ama unutmadan söyleyeyim, önüme gelenin de başımın üstünde yeri var.;)) Her başıma gelenin beni daha çok eğitip, daha iyi bir insan olmam için değişmemi sağlayacağını da biliyorum.

Bu yüzden 2020 yılından, önce bütün dileklerimin ve hayallerimin gerçekleşmesini sonra da kötülüklerin, kötü niyetli insanların benden ve sevdiklerimden uzak olmasını istiyorum. Her daim evimde, yuvamda bolluğun, bereketin çoğalıp artmasını, yağmur gibi önüme yağmasını arzuluyorum. Hayal ettiğim her şeyin kolaylıkla ve istediğim anda olmasını umuyorum. En önemlisi de bütün vücudum için önce kendime, sonra da sevdiklerime sağlık istiyorum. Son dileğim ise  sevdiklerimle bu yılda yeni yerler, yeni ülkeler görmek için daha çok seyahat etmeyi diliyorum. 2020 yılında uçaklar aracım, oteller evim olsun diyorum. (Amin)  :))) 

Herkese iyi yıllar diliyorum.  Happy New Year. ;)) #bye2019 #welcome2020












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAHYA EFENDİ TÜRBESİ'NİN GİZEMİ!

KRAKOW

SERGİ MEKANI- MEŞHER