DOĞUMGÜNÜM



Bugün doğum günüm.




Yeni bir yaş ve yeni bir yılı karşılarken hayatı istediğim gibi yaşıyorum.

Alışkın olduğum koşullarımın, rutinlerimin dışına çıkmaya çalışıyor ve hayatımı kolaylaştırmak için kestirme yollardan gitmeyi seçip başka şeyler keşfetmeyi deniyorum.

Yeni şeyler öğrenmek için çabalıyorum. Kimseyle yarışmıyorum. 

Yarışım sadece kendimle. Beni aşağı çeken, empati yapmayan, ufak şeyleri sorun eden, negatif insanlardan uzak duruyorum. Yalnız kalmayı seçiyorum...

Yalnızlıkla hiç bir derdim yok. Aksine yalnızlığımdaki sakinliği ve huzuru  seviyorum. Yoksa sevdiklerim yanımda.

Her şeyi kafaya takmamayı hala öğreniyorum. "Elalem ne der" lafındaki elalemi ve vicdanım dışında hiç bir yargılayıcıyı umursamıyorum.

Bana ait olmayan suçluluk duygularının üzerime yüklenmesi için yerim kalmadı. Kararlarımı alırken acele etmeyip bol bol düşünmeyi seçiyorum.

Bu sene de iyi yaş almak için, yaptığı işi daha iyi yapan biri olmak için, daha çok kendime odaklanacağım sağlıklı bir yaşım olmasını diliyorum.

Hepsi bu...








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAHYA EFENDİ TÜRBESİ'NİN GİZEMİ!

KRAKOW

2023 YILI NASIL GEÇTİ..