BUGÜN DOĞUM GÜNÜM

 Bugün doğum günüm.


Yeni bir yaş ve yeni bir yılı karşılarken; geçirdiğim ciddi rahatsızlıktan sonra hayatımı ve önceliklerimi değiştirdim.

Artık kararlarımı kim ne der diye almıyorum.Yani canımın istediği gibi yaşıyorum. Kafama göre yönümü çizdim.

                                       

Kimseye içimden gelmeyeni söylemedim. Bugüne kadar da içime sinmeyeni yapmadım. Bu yaşıma gelene kadar vicdanım dışında hiçbir yargılayıcıyı umursamadım.

Yaşıyorum ve öldüğüm gün "keşke" cümlesini yanımda götürmemeye kararlıyım. Birileri beni sevsin diye yaşamıyorum bu hayatı. Ben kendimden memnun olayım yeter. 


Düşüncelerimi pozitife çevirmeyi öğrendim. Konforumdan çıkmak için çaba sarfediyorum. Toksik ilişkileri bbitirdim. Yeni şeyler öğrenmek için uğraşıyorum.

Bundan sonra asıl olan  ağız tadım ve sağlıkla nefes alabilmek. Ve sahip olduğum tek şey ilk ve son nefesim arasında ki sadece bana ait olan hayatım. Bunu da kimselere ziyan ettirmeye niyetim yok. 


Kendimin en iyi versiyonu olmak için kendime odaklanacağım yeni yaşlar diliyorum. Stressiz, sağlıklı, bol seyahatli ve huzurlu bir yaşım olsun.(amin)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

YAHYA EFENDİ TÜRBESİ'NİN GİZEMİ!

KRAKOW

2023 YILI NASIL GEÇTİ..